Судалаат хичээлийн явцаас

“Сурагчдын шинжлэх ухаанч арга барилын түвшинг ахиулахад багшийн асуулт хэрхэн дэмжлэг үзүүлж буйг судалгаат хичээлээр судлах, үр дүнг тооцох” зорилго бүхий “Спирт ба усны холимгийг ялгаж салгах” сэдэвт химийн судалгаат хичээл 2019 оны 10 дугаар сарын 28-нд явагдлаа.

  

Хичээлийг БУЗАН хамтран бэлтгэж, химийн багш Б.Нарантуяа зааж тус сургуулийн нийт багш нар ажиглалт судалгаа, хэлэлцүүлгийг хамтран явуулж ажлын байран дээрээ багшлах ур чадвараа дээшлүүллээ. Судалгаат хичээлд МХСН-ийн гүйцэтгэх захирал Н.Оюунцэцэг, МУИС-ийн багш Ш.Сайнбилэг нарын хичээлийн судалгааны экспертүүд оролцон судалгаат хичээлийх нь жишээн дээр бодит сургалт явууллаа

Судалгаат хичээлийн дэлгэрэнгүй тайлантай дараах холбоос дээр дарж танилцана уу.

http://mals.mn/wp-content/uploads/2015/11/Шинэ-Монгол-Хариумафүжи-тайлан.pdf

Мэдээ, тайлан бэлтгэсэн: : Шинэ Монгол Харүмафужи сургуулийн сургалтын менежер А.Батбаатар

By admin